Wyzwania demograficzne a przyszłość gospodarki.

Rozwój sektora zielonej energii a światowy rynek pracy.

W Polsce, jeśli gra toczy się o transport bywa różnie. Logistycznie dużo rzeczy jest niedopracowanych. Ma prawo nieodpowiedni obywatele się wszystkim absorbują? A może chodzi o to, że po prostu w stworzonym przez nas kraju nie ma pieniędzy na jakiekolwiek ruchy w kwestii transportu? Jakim sposobem jest każdy widzi może nie koszmarnie kiepsko, jakkolwiek porządnie też nie jest. Słowo 'jakoś’ jest właściwe, ale czy transport powinien być formułowany takim słowem? Należy coś zrobić, przedsięwziąć jakieś działania, jakie doprowadzą wszystko do porządku – zwłaszcza, kiedy chodzi o usługi typu ANCHOR. Odpowiedni plan to połowa sukcesu. Następnie wypada odnaleźć stosownych ludzi do wykonania planu. Kiedy widzę, jak co roku łata się dziury konewką na drogach mniej uczęszczanych to szlag mnie trafia. Nie wolno byłoby tego zrobić raz a odpowiednio? Nie poprawniej zrobić coś konkretnie, wydać trochę znacznie więcej pieniędzy i mieć spokój na kolejne dwadzieścia lat? Zastanawiam się ile traci skarb państwa na tych 'niby’ renowacjach dróg i ile zyskują firmy, które corocznie powtarzają rytuał łatania dróg. Takie rzeczy to chyba tylko w stworzonym przez nas kraju.
1. Odwiedź stronę

2. Sprawdź to

3. Wejdź

4. Dowiedz się więcej
Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw dla gospodarki narodowej.

Categories: Biznes ett-edu.eu

Comments are closed.

Banki vs. Start-upy

Bankowość a Big Data: Jak Analiza Danych Wpływa na Usługi ...

Historiczne Wydarzen

Podróże Jesienią: Najlepsze Destynacje na Wrzesień Cennik w przypadku wypożyczalni aut ...

Jak Polska reaguje n

Tkaniny i materiały charakterystyczne dla polskiego przemysłu odzieżowego. Szkło ozdobne w ...

Innowacje technologi

Innowacje technologiczne w bankowości. Wiele jest drukarni oraz wydawnictw, które zlecają ...

Odbudowa zabytków i

Efektywność energetyczna budynków – metody oceny i certyfikacji. Zanim doszliśmy do ...